Mesaj despre contul meu „yahoo”

Va informez despre faptul ca mi-a fost spart contul de yahoo iar de pe adresa mea (peliazar@yahoo.com) se trimit mesaje prin care sunteti chemati sa ma ajutati pe motiv ca as fi in pericol. Totul e un fals, cineva se foloseste de adresa mea pentru a castiga bani si se cer sume mari de bani.

Va rog ignorati mesajele, eu am renuntat si am sters adresa de email (peliazar@yahoo.com). Eu sunt bine, nu sunt plecat nicaieri si nu am nevoie de bani si ajutor.

Multumesc.

Lasă un răspuns

